Tuesday, July 24, 2012

Officially Turning to Tuwenti-Two

Alhamdulillah. Satu angka kehadapan dah umur aku meningkat. Terima kasih yang tak terhingga kepada kaum keluarga, sahabat handai dan sesiapa sahaja yang wish birthday aku. Alhamdulillah, one step closer.. Haha, tertiba ternyanyi lagu Cristina Peri tuh pulak. Kiki. Apakah one step closer itu?

Actually one step closer yang aku maksudkan ialah tarikh pengumuman result exam. Hehe, well aku memang macam ni lah. Tiap kali exam sakit perut, nak dapat result pun sama. Tapi bukan semua exam aku sakit perut. Hkhkhkhkk, yang agak-agak mencabar minda dan macam tak confident tuh aku agak sakit perutlah. Macam haritu masa final bulan 6 hari tu, aku gila-gila sakit perut masa amek paper Financial Accounting & Reporting 1. Seriously bebeb, sakit perut bukan kepalang. So, harap-harap flying color lah result. Amin..


Love,
thefazfuzzylyn

No comments: